Základy marketingu recenze
Miroslav Karlíček
https://www.databazeknih.cz/img/books/14_/144708/zaklady-marketingu-144708.jpg
4
13
13
Na českém trhu jde o vůbec první knihu základů marketingu, která vznikla v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Hlavní autor, který je vedoucím katedry marketingu na VŠE v Praze, předkládá základní principy marketingu srozumitelně a čtivě. Dokládá je přitom velkým množstvím praktických příkladů. Kniha není určena pouze studentům ekonomických oborů, ale inspiraci v ní najdou rovněž manažeři, podnikatelé a všichni ostatní, kteří chtějí pochopit, jak marketing funguje a jak jim může pomoci v dosažení jejich cílů. ... celý text
U této knihy zatím nejsou recenze.
Zde se můžete podívat na hlavní přehled recenzí.
Autorovy další knížky
2013 | Základy marketingu |
2011 | Marketingová komunikace |
2018 | Základy marketingu |
2023 | Jak na marketingovou komunikaci |
2014 | Role marketingu ve firmách : hlavní problémy, jejich příčiny a možné cesty řešení |