Billboard - součást outdoorové reklamy aneb Žijeme v džungli? recenze

nehodnoceno
Billboard - součást outdoorové reklamy aneb Žijeme v džungli?
https://www.databazeknih.cz/img/books/29_/294046/bmid_billboard-soucast-outdoorove-reklam-dvH-294046.jpg 0 0 0

První odborná publikace na téma outdoorové reklamy v českém prostředí. Autorka se tématem dlouhodobě zabývá a podařilo se jí shromáždit všechny podstatné informace o historii, struktuře a fungování billboardu. Cenné jsou také odkazy k estetickým a etickým aspektům a legislativním problémům. Publikace je doplněna mnoha konkrétními ukázkami a příklady z prostředí domácího, ale i blízce zahraničního. Kniha je určena jak odborné veřejnosti, především pak studentům marketingových a marketingově komunikačních oborů, tak i širokému laickému publiku, které specifická problematika venkovní reklamy zajímá.... celý text

U této knihy zatím nejsou recenze.
Zde se můžete podívat na hlavní přehled recenzí.

Štítky knihy

masmédia (tisk, rozhlas, TV, internet) reklama a propagace

Autorovy knížky

2014  0%Billboard - součást outdoorové reklamy aneb Žijeme v džungli?