Budování vztahů se zákazníky tempo & emoce
Vratislav Kozák
Nehodnoceno
Kniha shrnuje poznatky ze zavádění CRM v různých firmách. Na základě jejich konfrontace s informacemi uváděnými v odborné literatuře autor formuluje svá vlastní doporučení pro tuto oblast.
Tempo čtení
rychlé |
|
0 % | |
střední |
|
0 % | |
pomalé |
|
0 % |
Žádný uživatel zatím neuvedl tempo čtení této knihy. Buďte první.
Emoce z knihy
Žádný uživatel zatím nepřidal emoce z této knihy. Buďte první.
Autorovy další knížky
2013 | Racionální spotřebitelské chování a vliv iracionality |
2011 | Budování vztahů se zákazníky |
2016 | Televizní reklamy českých pivovarů a jejich vnímání |
2013 | Změny v českém pivovarství na přelomu tisíciletí |
2013 | Negativní kampaně ve volbách do Evropského parlamentu 2009 |