Politický marketing a české politické strany: Volební kampaně v roce 2006 tempo & emoce

Nehodnoceno
Politický marketing a české politické strany: Volební kampaně v roce 2006
https://www.databazeknih.cz/img/books/15_/157339/bmid_politicky-marketing-a-ceske-politic-Fse-157339.jpg 0 0 0

Volební kampaně se od roku 1989 radikálně změnily a přinesly do politické komunikace mnohé nové prvky, výraznou profesionalizaci, agresivnější volební boj a také politický marketing a sofistikované metody analyzování volebního trhu. Publikace je příspěvkem do rozvíjejícího se bádání a snaží se zkoumat, jak české politické strany politický marketing využívají.... celý text


Upravit

Tempo čtení

rychlé
0 %
střední
0 %
pomalé
0 %

Žádný uživatel zatím neuvedl tempo čtení této knihy. Buďte první.


Emoce z knihy

Žádný uživatel zatím nepřidal emoce z této knihy. Buďte první.

Autorovy další knížky

Anna Matušková
česká, 1978
2012  90%Teorie a metody politického marketingu
2007  80%Volby do Poslanecké sněmovny v roce 2006
2010  0%Politický marketing a české politické strany: Volební kampaně v roce 2006