Vnímání sociální reklamy vysokoškolskými studenty tempo & emoce
Lenka Harantová
Nehodnoceno
Monografie se zabývá problematikou sociální reklamy v České republice. Konkrétně se zaměřuje na vnímání sociální reklamy cílovou skupinou vysokoškolských studentů do 26 let a je tematicky orientována na kouření, alkohol, pohlavně přenosné choroby a bezpečnost silničního provozu.
Tempo čtení
rychlé |
|
0 % | |
střední |
|
0 % | |
pomalé |
|
0 % |
Žádný uživatel zatím neuvedl tempo čtení této knihy. Buďte první.
Emoce z knihy
Žádný uživatel zatím nepřidal emoce z této knihy. Buďte první.
Štítky knihy
Autorovy další knížky
2016 | Sociální marketing |
2014 | Vnímání sociální reklamy vysokoškolskými studenty |
2015 | Sociální marketingové kampaně v Česku I. Ochrana zdraví |
2014 | O národní stát |
2016 | Sociální marketingové kampaně v Česku II. Bezpečnost a prevence zranění |