Nové komentáře u knih Margaret Mark
Hrdina nebo psanec
„Bible smysluplného marketingu pro každého copywritera.“
— BarboraJir
Hrdina nebo psanec
„Knihu jsem četla proto, abych zjistila, do kterého archetypu spadá moje podnikání a přizpůsobila tomu svou komunikaci na webu. V tom mi kniha jednoznačně pomohla, není tam sice žádný test, ale díky popisu jednotlivých archetypůa dalším informacím se to dá zjistit.
Popisy jednotlivých značek mě ale nebavily, bylo to dost omílání dokola.
Celkově ale komplexní a kvalitní shrnutí archetypu značek, což může být užitečné ať už pro korporaci, tak pro podnikatele na volné noze.“... celý text
— petra7309
Hrdina nebo psanec
„Zajimálo mě proč jsou některé značky úspěšnější než jiné, i když nabízejí podobný mix jako ty úspěšnější. Je to jiný pohled na firmu, na její místo. Pohled přes archetypy mě opravdu zaujal. A jen mě to ujistilo, že bez dobrého příběhu se neobejde ani ta nejlepší firma.“... celý text
— francouz
Hrdina nebo psanec
„Povinnost pro všechny marketéry. Hluboký vhled do jednotlivých archetypů. Přiznám se, že místy trochu nudné a zdlouhavé, ale na druhou stranu mi to v mnohém otevřelo oči, takže za mě převáží jednoznačně pozitivní hodnocení.“... celý text
— Martin_Eli
Hrdina nebo psanec
„Archetypy v marketingu, síla archetypů využitá při budování značky. První polovina knihy je věnována vysvětlování jednotlivých archetypů. Druhá polovina má za cíl ukázat, jak dané archetypy využít ve svém podnikání. Přijde mi, že tato druhá část není tak dotažená. Nejvíce mě zaujala kapitola věnována Etice archetypálního marketingu. Koho zajímá jiná stránka marketingu, tak jenom doporučuju. “... celý text
— Pes Filipes