Nové komentáře u knih Oliviero Toscani
Reklama je navoněná zdechlina
„Toscani je borec, ale dlouho mi unikal a musel jsem se k němu dostat až přes knihu rozhovorů "Slovo, obraz, rokenrol" (viz https://www.databazeknih.cz/knihy/slovo-obraz-rokenrol-418835), která je mimochodem vynikající. Pokud bych měl každému doporučit jedinou knihu o reklamě, tak to bude právě tahle jeho Navoněná zdechlina. A vůbec nevadí, že je víc než čtvrt století stará. Některé věci se totiž nemění (což je samozřejmě škoda). Hodně inspirativní záležitost, která může pomoct otevřít oči. Nebo je aspoň před některými věcmi nezavírat.“... celý text
— deefha
Reklama je navoněná zdechlina
„Kniha je téměř třicet let stará, ale stále v mnoha tématech aktuální. Toscani nám naservíroval autobiografii připomínající deník, kde sdílí své zkušenosti a trefné postřehy z marketingového prostředí. Poznámka na závěr: Dost jsem se smála při čtení prvních stran.“... celý text
— Kráska
Reklama je navoněná zdechlina
„áno, reklama je navoňaná zdochlina. a ten kto tomu neverí, bude navždy odsúdený odolávať útokom zdivočeného Alzáčika:)“
— freejazz
Reklama je navoněná zdechlina
„Nečekejte nic odbornýho, je to tak neodborný, jak jen to jde, ale dost to otevírá oči o tomhle konzumním světě a co si budeme, Toscani byl prostě týpek a každý, KAŽDÝ, se určitě někdy potkal s nějakou jeho kampaní. Pokud vás trochu zajímá reklama nebo PR, ale nechcete zabředávat do nějakých odborných složitostí, tohle je must-read. Amen.“... celý text
— Kacennnka
Reklama je navoněná zdechlina
„Jak to vlastně bylo se svetry ;)“
— JosefHorák
Oliviero Toscani knihy
1996 | Reklama je navoněná zdechlina |
Žánry autora
Štítky z knih
reklama a propagace
Toscani je 2x v oblíbených.
Osobní web autora