Reklama je navoněná zdechlina přehled
Oliviero Toscani

Ostrá kritika současné reklamy z pera předního italského tvůrce reklamních kampaní, který prohlédl její zhoubné působení na lidský mozek.
Fejetony, eseje Literatura faktu
Vydáno: 1996 , Slovart (CZ)Originální název:
La pub est une charogne qui nous sourit, 1995
více info...
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Reklama je navoněná zdechlina. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (10)


Toscani je borec, ale dlouho mi unikal a musel jsem se k němu dostat až přes knihu rozhovorů "Slovo, obraz, rokenrol" (viz https://www.databazeknih.cz/knihy/slovo-obraz-rokenrol-418835), která je mimochodem vynikající. Pokud bych měl každému doporučit jedinou knihu o reklamě, tak to bude právě tahle jeho Navoněná zdechlina. A vůbec nevadí, že je víc než čtvrt století stará. Některé věci se totiž nemění (což je samozřejmě škoda). Hodně inspirativní záležitost, která může pomoct otevřít oči. Nebo je aspoň před některými věcmi nezavírat.


Kniha je téměř třicet let stará, ale stále v mnoha tématech aktuální. Toscani nám naservíroval autobiografii připomínající deník, kde sdílí své zkušenosti a trefné postřehy z marketingového prostředí. Poznámka na závěr: Dost jsem se smála při čtení prvních stran.
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Reklama je navoněná zdechlina v seznamech
v Přečtených | 70x |
ve Čtenářské výzvě | 3x |
v Doporučených | 5x |
v Mé knihovně | 23x |
v Chystám se číst | 36x |
v Chci si koupit | 8x |
(tato data se aktualizují 1x za hodinu.)
Hezky provokativní a zároveň odůvodněné.
Škoda že jsem se k tomu dostal s takovým zpožděním. Číst to před deseti, patnácti lety mohlo být zajímavější.