Reklama je navoněná zdechlina hodnocení
Oliviero Toscani
https://www.databazeknih.cz/img/books/79_/7980/bmid_reklama-je-navonena-zdechlina-OHu-7980.jpg
4
44
44
Ostrá kritika současné reklamy z pera předního italského tvůrce reklamních kampaní, který prohlédl její zhoubné působení na lidský mozek.
Fejetony, eseje Literatura faktu
Vydáno: 1996 , Slovart (ČR)Originální název:
La pub est une charogne qui nous sourit, 1995
více info...
5 |
|
16 x |
4 |
|
20 x |
3 |
|
6 x |
2 |
|
1 x |
1 |
|
1 x |
ztráta času |
|
0 x |
Hodnocení knihy Reklama je navoněná zdechlina: 82 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 44
Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení ve statistice nahoře, se všemi hodnotícími níže.