Reklama je navoněná zdechlina tempo & emoce

Reklama je navoněná zdechlina
https://www.databazeknih.cz/img/books/79_/7980/bmid_reklama-je-navonena-zdechlina-OHu-7980.jpg 4 44 44

Ostrá kritika současné reklamy z pera předního italského tvůrce reklamních kampaní, který prohlédl její zhoubné působení na lidský mozek.

Fejetony, eseje Literatura faktu
Vydáno: , Slovart (ČR)
Originální název:

La pub est une charogne qui nous sourit, 1995


více info...

Upravit

Tempo čtení

rychlé
0 %
střední
0 %
pomalé
0 %

Žádný uživatel zatím neuvedl tempo čtení této knihy. Buďte první.


Emoce z knihy

Žádný uživatel zatím nepřidal emoce z této knihy. Buďte první.

Štítky knihy

reklama a propagace

Autorovy knížky

Oliviero Toscani
italská, 1942
1996  82%Reklama je navoněná zdechlina