Populární knihy
Nové komentáře u knih Vita Ayala

„Dianina DNA by mohla zachránit miliony lidí. Oni se ale rozhodli, že ji použijí jako zbraň. Dianu by nikdy předtím nenapadlo, že jednoho dne bude muset chránit lidstvo ne před zlem, ale před svými schopnostmi. Na pozici scénáristky nastupuje Shea Fontanová a servíruje nám příběh plný boje i morálních dilemat. K ruce má hned tři výtvarníky: Mirku Andolfovou (která se objevila už v předchozí Boží hlídce), Davida Messinu a Inaki Mirandu. Komplexní příběh s několika krátkými reminiscencemi působí sevřeně a majestátně. Vzrušení, které chybělo dvěma jeho předchůdcům, je zpátky a dokáže si okamžitě podmanit čtenářovy receptory. Kresba osciluje od dětské líbeznosti a hravosti až k drsné akci s pěkně ostrými hranami. Nejvíc se mi líbil dynamický styl Inaki Mirandy. Kniha v přídavcích obsahuje samostatný příběh Steva Trevora z pera Tima Seeleyho a s kresbou Christiana Duceho, a pak sadu krátkých jednoaktovek různé kvality i provedení, z nichž asi nejlepší je „Kletba a čest“ Michaela Moreciho a Stephanie Hansové. Srdce Amazonky každopádně potěšilo…“... celý text
— ludek.n

„Dalo se to číst měl jsem z toho dobrý pocit“
— Luigi1

„Tu hru neznám a nehraju, ale říkal jsem si, že komiks mi alespoň zhruba ukáže, o co jde a bude mít nějaký samostatný děj, ale ono jako nic moc. Nejhorší je, že celé 4 kapitolky těží z nějaké velké slavné události, ze které má Chandra trauma, ale čtenáři to nic neřekne. Je pak na nic sledovat její psychicky boj sama se sebou, když k ní nemáme žádný vztah a vlastně nevíme (a je nám docela fuk), co se jí stalo. Chandra je navíc docela nepříjemná postava, která si hraje na všemocnou, a to vlastně umí jen ovládat oheň. Člověk se pak příliš nediví, že to někde projela, a celé to divadýlko kolem toho, jak překonává sama sebe a dostává se z "traumatu" je pořádné klišé. Velké zaměření pouze na Chandru a absolutní ignorování potřeby vysvětlit cestování mezi světy či přiblížení některých ze světů víc, pak dělá z komiksu opravdu nudnou záležitost bez potřeby pokračovat ve čtení dál.“... celý text
— fvalek

„MTG občas hraju, takže i vím, která bije. Myslím tedy, co se týče názvů světů a Planeswalkerů. Přesto jde o absolutně nezajímavý děj, kde kromě zmíněných není nic, co by svět MTG nějak obohatilo, nebo využilo potenciál jaký nabízí. Celý jsem to dal, jen se sebezapřením. Ilustrace mě neoslovila, ale špatná nebyla. Odpad to úplně není, ale je to zbytečnost.“... celý text
— Covenant

„Magic the Gathering: Chandra je komiks plný bojov, akcie a hlášok. Nejedná sa o nič výnimočné a náročnejší čitatelia spokojní nebudú, ale ak ste fanúšik alebo máte radi jednoduchšie komiksy plné akcie, Chandra vás na chvíľu dokáže zabaviť.“... celý text
— GoodGames