Marketing pro začátečníky vydání
Miroslav Foret
Kniha navazuje na úspěšný a několikrát dotiskovaný titul marketing základy a postupy. Jednoduchou a přehlednou formou seznámí začátečníka se vším důležitým, co byste měl o marketingu vědět. Každá z problematik je živě demonstrována na modelových situacích a to převážně z domácího prostředí. Pochopíte tak rychle mechanismy, kterými se domácí trh řídí. Za každou kapitolou následují praktické otázky k zamyšlení i cvičení.... celý text
Vydání (3)
Marketing pro začátečníky
2012, Edika
ISBN: 9788026600060Marketing pro začátečníky
2010, BizBooks
ISBN: 9788025132340Marketing pro začátečníky
2008, Computer Press (CP Books)
ISBN: 978-80-251-1942-6Autorovy další knížky
2011 | Marketingová komunikace |
2003 | Marketing - základy a principy |
2010 | Marketing pro začátečníky |
2000 | Jak komunikovat se zákazníkem |
2001 | Marketing - základy a postupy |