Marketing pro začátečníky vydání

Marketing pro začátečníky
https://www.databazeknih.cz/img/books/16_/162712/marketing-pro-zacatecniky-162712.jpg 3 6 6

Kniha navazuje na úspěšný a několikrát dotiskovaný titul marketing základy a postupy. Jednoduchou a přehlednou formou seznámí začátečníka se vším důležitým, co byste měl o marketingu vědět. Každá z problematik je živě demonstrována na modelových situacích a to převážně z domácího prostředí. Pochopíte tak rychle mechanismy, kterými se domácí trh řídí. Za každou kapitolou následují praktické otázky k zamyšlení i cvičení.... celý text

Vydání (3)


Marketing pro začátečníky Marketing pro začátečníky

papírová kniha 2012, Edika

ISBN: 9788026600060


Marketing pro začátečníky
Marketing pro začátečníky

papírová kniha 2010, BizBooks

ISBN: 9788025132340


Marketing pro začátečníky Marketing pro začátečníky

papírová kniha 2008, Computer Press (CP Books)

ISBN: 978-80-251-1942-6

Autorovy další knížky

Miroslav Foret
česká, 1946
2011  40%Marketingová komunikace
2003  0%Marketing - základy a principy
2010  63%Marketing pro začátečníky
2000  0%Jak komunikovat se zákazníkem
2001  0%Marketing - základy a postupy