Základy marketingu vydání
Miroslav Karlíček
Chcete-li pochopit základní principy marketingu, pak držíte v ruce správnou knihu. Byla vytvořena v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Autoři v čele s vedoucím katedry marketingu FPH VŠE Miroslavem Karlíčkem srozumitelně a čtivě přibližují začínajícím marketérům, jak marketing funguje a jak ho lze využívat v konkurenčním boji. Kniha čtenáře vede také k tomu, aby každý poznatek rovnou uplatnili v rámci svého vlastního marketingového projektu. Druhé vydání knihy je kompletně přepracováno a doplněno o nejnovější trendy z oboru. Nechybí ani celá řada příkladů z praxe. V knize naleznete odpovědi na nejdůležitější otázky: Co je to vlastně marketing a proč je podstatný pro úspěch každé firmy? Co je to marketingové prostředí a jak jej lze zkoumat? Jakou marketingovou strategii zvolit? Jak vytvořit ten správný „produkt“, jakou mu dát cenu, jak ho propagovat a jak zajistit jeho dostupnost?... celý text
Vydání dle jazyka (2)
![Základy marketingu Základy marketingu](https://www.databazeknih.cz/img/books/36_/368644/zaklady-marketingu-fV4-368644.jpg?v=1516674094)
Základy marketingu
2018,
Grada
![Základy marketingu Základy marketingu](https://www.databazeknih.cz/img/books/21_/216691/zaklady-marketingu-216691.jpg?v=1406194517)
2013,
Grada
Autorovy další knížky
2013 | ![]() |
2011 | ![]() |
2018 | ![]() |
2023 | ![]() |
2014 | ![]() |