Značka: od vize k vyšším ziskům vydání
Leslie de Chernatony
https://www.databazeknih.cz/img/books/31_/318758/bmid_znacka-od-vize-k-vyssim-ziskum-fqn-318758.jpg
5
1
1
Publikace prezentuje pracovníkům oddělení marketingu a řízení značky a studentům praktické postupy pro zdokonalování značky. Autor se snaží vysvětlit jak se vize, hodnoty, kultura a kompetence prolínají s externími aspekty a poskytuje cenné rady při rozvoji vnitřně soudržných značek. Kniha odráží aktuální teoretické poznatky a jsou v ní začleněny nejnovější zkušenosti z praxe. (od vize k vyšším ziskům)... celý text
Ekonomie a obchod
Vydáno: 2003 , Computer Press (CP Books)Originální název:
From brand vision to brand evaluation
více info...
Vydání (1)
Značka: od vize k vyšším ziskům
2003, Computer Press (CP Books)
ISBN: 9788025120071