Značka: od vize k vyšším ziskům přehled
Leslie de Chernatony
https://www.databazeknih.cz/img/books/31_/318758/bmid_znacka-od-vize-k-vyssim-ziskum-fqn-318758.jpg
5
1
1
Publikace prezentuje pracovníkům oddělení marketingu a řízení značky a studentům praktické postupy pro zdokonalování značky. Autor se snaží vysvětlit jak se vize, hodnoty, kultura a kompetence prolínají s externími aspekty a poskytuje cenné rady při rozvoji vnitřně soudržných značek. Kniha odráží aktuální teoretické poznatky a jsou v ní začleněny nejnovější zkušenosti z praxe. (od vize k vyšším ziskům)... celý text
Ekonomie a obchod
Vydáno: 2003 , Computer Press (CP Books)Originální název:
From brand vision to brand evaluation
více info...
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Značka: od vize k vyšším ziskům. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (1)
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Značka: od vize k vyšším ziskům v seznamech
v Přečtených | 1x |
v Knihotéce | 2x |
Stručné, informativní, super..