Značka: od vize k vyšším ziskům přehled

Značka: od vize k vyšším ziskům
https://www.databazeknih.cz/img/books/31_/318758/bmid_znacka-od-vize-k-vyssim-ziskum-fqn-318758.jpg 5 1 1

Publikace prezentuje pracovníkům oddělení marketingu a řízení značky a studentům praktické postupy pro zdokonalování značky. Autor se snaží vysvětlit jak se vize, hodnoty, kultura a kompetence prolínají s externími aspekty a poskytuje cenné rady při rozvoji vnitřně soudržných značek. Kniha odráží aktuální teoretické poznatky a jsou v ní začleněny nejnovější zkušenosti z praxe. (od vize k vyšším ziskům)... celý text

Ekonomie a obchod
Vydáno: , Computer Press (CP Books)
Originální název:

From brand vision to brand evaluation


více info...

Můj komentář

Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Značka: od vize k vyšším ziskům. Přihlašte se a napište ho.


Nové komentáře (1)

Svatoboj
02.04.2020 5 z 5

Stručné, informativní, super..


Související novinky (0)

Zatím zde není žádná související novinka.


Citáty z knihy (0)

Zatím zde není žádný citát z knihy.


Kniha Značka: od vize k vyšším ziskům v seznamech

v Přečtených1x
v Knihotéce2x

Autorovy další knížky

Leslie de Chernatony
britská, 1953
2003  100%Značka: od vize k vyšším ziskům
2009  0%Značka - od vize k vyšším ziskům