Značka - od vize k vyšším ziskům přehled
Leslie de Chernatony
Publikace prezentuje pracovníkům oddělení marketingu a řízení značky a studentům praktické postupy pro zdokonalování značky. Autor se snaží vysvětlit, jak se vize, hodnoty, kultura a kompetence prolínají s externími aspekty, a poskytuje cenné rady při rozvoji vnitřně soudržných značek. Zdůrazňuje, že je třeba věnovat více pozornosti vlastním pracovníkům organizace, kteří se stále větší intenzitou přispívají k budování značky.... celý text
Literatura naučná Ekonomie a obchod
Vydáno: 2009 , Computer Press (CP Books)Originální název:
From brand vision to brand evaluation, 2001
více info...
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Značka - od vize k vyšším ziskům. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (0)
Zatím zde není žádný komentář.
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Značka - od vize k vyšším ziskům v seznamech
v Knihotéce | 1x |
v Chystám se číst | 1x |