Značka - od vize k vyšším ziskům bazar
Leslie de Chernatony
nehodnoceno
Publikace prezentuje pracovníkům oddělení marketingu a řízení značky a studentům praktické postupy pro zdokonalování značky. Autor se snaží vysvětlit, jak se vize, hodnoty, kultura a kompetence prolínají s externími aspekty, a poskytuje cenné rady při rozvoji vnitřně soudržných značek. Zdůrazňuje, že je třeba věnovat více pozornosti vlastním pracovníkům organizace, kteří se stále větší intenzitou přispívají k budování značky.... celý text
Literatura naučná Ekonomie a obchod
Vydáno: 2009 , Computer Press (CP Books)Originální název:
From brand vision to brand evaluation, 2001
více info...
Bazar (0)
Zatím zde není žádný nabídkový inzerát.
Když se přihlásite, můžete vložit poptávkový inzerát.
Další zajímavé inzeráty v bazaru z kategorie Ekonomie a obchod
Stop průměrnosti : jak uspět ve světě, který oceňuje jednotvárnost
140 Kč
Jak mnohem lépe prodávat
200 Kč
Začínáme na burze: Jak uspět při obchodování na finančních trzích: akcie, komodity, forex a kryptoměny
100 Kč
Soukromé peníze: Potřebujeme centrální banku?
150 Kč