Značka - od vize k vyšším ziskům bazar

nehodnoceno
Značka - od vize k vyšším ziskům
https://www.databazeknih.cz/img/books/37_/376236/mid_znacka-od-vize-k-vyssim-ziskum-HKs-376236.png 0 0 0

Publikace prezentuje pracovníkům oddělení marketingu a řízení značky a studentům praktické postupy pro zdokonalování značky. Autor se snaží vysvětlit, jak se vize, hodnoty, kultura a kompetence prolínají s externími aspekty, a poskytuje cenné rady při rozvoji vnitřně soudržných značek. Zdůrazňuje, že je třeba věnovat více pozornosti vlastním pracovníkům organizace, kteří se stále větší intenzitou přispívají k budování značky.... celý text

Literatura naučná Ekonomie a obchod
Vydáno: , Computer Press (CP Books)
Originální název:

From brand vision to brand evaluation, 2001


více info...

Bazar (0)

Zatím zde není žádný nabídkový inzerát.
Když se přihlásite, můžete vložit poptávkový inzerát.


Štítky knihy

marketing

Autorovy další knížky

Leslie de Chernatony
britská, 1953
2003  100%Značka: od vize k vyšším ziskům
2009  0%Značka - od vize k vyšším ziskům
Skrýt reklamy