Značka - od vize k vyšším ziskům vydání

nehodnoceno
Značka - od vize k vyšším ziskům
https://www.databazeknih.cz/img/books/37_/376236/mid_znacka-od-vize-k-vyssim-ziskum-HKs-376236.png 0 0 0

Publikace prezentuje pracovníkům oddělení marketingu a řízení značky a studentům praktické postupy pro zdokonalování značky. Autor se snaží vysvětlit, jak se vize, hodnoty, kultura a kompetence prolínají s externími aspekty, a poskytuje cenné rady při rozvoji vnitřně soudržných značek. Zdůrazňuje, že je třeba věnovat více pozornosti vlastním pracovníkům organizace, kteří se stále větší intenzitou přispívají k budování značky.... celý text

Literatura naučná Ekonomie a obchod
Vydáno: , Computer Press (CP Books)
Originální název:

From brand vision to brand evaluation, 2001


více info...

Vydání (1)


Značka - od vize k vyšším ziskům
Značka - od vize k vyšším ziskům

papírová kniha 2009, Computer Press (CP Books)

ISBN: 978-80-251-2007-1

Štítky knihy

marketing

Autorovy další knížky

Leslie de Chernatony
britská, 1953
2003  100%Značka: od vize k vyšším ziskům
2009  0%Značka - od vize k vyšším ziskům
Skrýt reklamy