Značka: od vize k vyšším ziskům

Značka: od vize k vyšším ziskům
https://www.databazeknih.cz/img/books/31_/318758/bmid_znacka-od-vize-k-vyssim-ziskum-fqn-318758.jpg 5 1 1

Publikace prezentuje pracovníkům oddělení marketingu a řízení značky a studentům praktické postupy pro zdokonalování značky. Autor se snaží vysvětlit jak se vize, hodnoty, kultura a kompetence prolínají s externími aspekty a poskytuje cenné rady při rozvoji vnitřně soudržných značek. Kniha odráží aktuální teoretické poznatky a jsou v ní začleněny nejnovější zkušenosti z praxe. (od vize k vyšším ziskům)... celý text

Ekonomie a obchod
Vydáno: , Computer Press (CP Books)
Originální název:

From brand vision to brand evaluation


více info...

Přidat komentář

Svatoboj
02.04.2020 5 z 5

Stručné, informativní, super..

Autorovy další knížky

Leslie de Chernatony
britská, 1953
2003  100%Značka: od vize k vyšším ziskům
2009  0%Značka - od vize k vyšším ziskům