Press Reset diskuze
Jason Schreier
Vzestupy a pády ve videoherním průmyslu. Videohry jsou napínavé a srdcervoucí. A co teprve jejich vývoj! Počítačové hry v současnosti představují největší zábavní průmysl, v němž se každoročně otáčejí miliardy dolarů. Ale ať už vznikají v obrovských produkčních studiích, nadnárodních korporacích, malých nezávislých týmech, či u jednotlivců, do herního podnikání vždy vstupuje nevypočitatelný lidský a tvůrčí faktor. Téměř za každou hrou a aplikací se skrývá drama, které občas nabývá až antických rozměrů. Úspěšná studia znenadání zanikají, vývojáře terorizuje diktátorský šéf, slibované peníze ne a ne přijít, korporátní strategie připomíná absurdní divadlo, herní koncept se v půlce produkce ukáže jako nesmyslný. Podobné příběhy za úspěšnými hrami, jako jsou Bioshock Infinite, Dead Space nebo World of Warcraft, vypráví v knize Press Reset reportér Jason Schreier. Líčí osudy lidí, které práce na počítačových hrách dohnala na hranici finančních i psychických možností, a ptá se, zda je videoherní průmysl v současné podobě vůbec udržitelný.... celý text
Literatura naučná Ekonomie a obchod PC literatura
Vydáno: 2023 , HostOriginální název:
Press Reset: Ruin and Recovery in the Video Game Industry, 2021
více info...
Diskuze o knize (0)
Přidat komentářAutorovy další knížky
2019 | Krev, pot a pixely - Příběhy vítězství a šílenství ze zákulisí vývoje videoher |
2023 | Press Reset |