Digitální zákazník – náš protivník, nebo partner? hodnocení
Edgar K. Geffroy
Již delší čas jsme se nalézáme ve víru digitální revoluce: internet změnil způsob, jakým žijeme, pracujeme a nakupujeme. Staré modely obchodování před našima očima ztrácejí svou dominanci a nahrazují je nové. O tom, kdo vůbec získá přístup na trh, rozhodují noví dominantní aktéři jako Google, Apple, Facebook a další. Německý konzultant a odborník v oblasti zvyšování prodejních výsledků jistě není prvním, kdo přichází s radami, jak na svou stranu získat zákazníky, ale v této své nejnovější knize nabízí nové impulsy a nápady a ukazuje, jak se mobilní „evernet“ stává katalyzátorem zcela nového vztahu s klienty.... celý text
Literatura naučná Ekonomie a obchod
Vydáno: 2013 , Management PressOriginální název:
Das einzige, was stört, is der Kunde. Clienting ersetzt Marketing, 2011
více info...
5 |
|
0 x |
4 |
|
0 x |
3 |
|
1 x |
2 |
|
1 x |
1 |
|
0 x |
|
0 x |
Hodnocení knihy Digitální zákazník – náš protivník, nebo partner?: 50 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 2
Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení v grafu nahoře, se všemi hodnotícími níže. Ti, jejichž hodnocení se zatím nezapočítává, mají za svou přezídvkou označení (n).
Autorovy další knížky
2001 | Chci nahoru |
2001 | Digitální zákazník – náš protivník, nebo partner? |
1997 | Klíč k prodejním úspěchům |