Digitální zákazník – náš protivník, nebo partner? hodnocení

Digitální zákazník – náš protivník, nebo partner?
https://www.databazeknih.cz/img/books/17_/176799/digitalni-zakaznik-n-176799.jpg 3 2 2

Již delší čas jsme se nalézáme ve víru digitální revoluce: internet změnil způsob, jakým žijeme, pracujeme a nakupujeme. Staré modely obchodování před našima očima ztrácejí svou dominanci a nahrazují je nové. O tom, kdo vůbec získá přístup na trh, rozhodují noví dominantní aktéři jako Google, Apple, Facebook a další. Německý konzultant a odborník v oblasti zvyšování prodejních výsledků jistě není prvním, kdo přichází s radami, jak na svou stranu získat zákazníky, ale v této své nejnovější knize nabízí nové impulsy a nápady a ukazuje, jak se mobilní „evernet“ stává katalyzátorem zcela nového vztahu s klienty.... celý text

Literatura naučná Ekonomie a obchod
Vydáno: , Management Press
Originální název:

Das einzige, was stört, is der Kunde. Clienting ersetzt Marketing, 2011


více info...
5
0 x
4
0 x
3
1 x
2
1 x
1
0 x
0 x

Hodnocení knihy Digitální zákazník – náš protivník, nebo partner?: 50 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 2

Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení v grafu nahoře, se všemi hodnotícími níže. Ti, jejichž hodnocení se zatím nezapočítává, mají za svou přezídvkou označení (n).