Digitální zákazník – náš protivník, nebo partner? bazar
Edgar K. Geffroy
Již delší čas jsme se nalézáme ve víru digitální revoluce: internet změnil způsob, jakým žijeme, pracujeme a nakupujeme. Staré modely obchodování před našima očima ztrácejí svou dominanci a nahrazují je nové. O tom, kdo vůbec získá přístup na trh, rozhodují noví dominantní aktéři jako Google, Apple, Facebook a další. Německý konzultant a odborník v oblasti zvyšování prodejních výsledků jistě není prvním, kdo přichází s radami, jak na svou stranu získat zákazníky, ale v této své nejnovější knize nabízí nové impulsy a nápady a ukazuje, jak se mobilní „evernet“ stává katalyzátorem zcela nového vztahu s klienty.... celý text
Literatura naučná Ekonomie a obchod
Vydáno: 2013 , Management PressOriginální název:
Das einzige, was stört, is der Kunde. Clienting ersetzt Marketing, 2011
více info...
Bazar (0)
Zatím zde není žádný nabídkový inzerát.
Když se přihlásite, můžete vložit poptávkový inzerát.
Další zajímavé inzeráty v bazaru z kategorie Literatura naučná
Autorovy další knížky
2001 | Chci nahoru |
2001 | Digitální zákazník – náš protivník, nebo partner? |
1997 | Klíč k prodejním úspěchům |