Inkluzivní vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením na základních školách - výzkumný projekt hodnocení
Jan Viktorin
Předkládaná monografie se zabývá analýzou podpůrných opatření u žáků s lehkým mentálním postižením v inkluzivním prostředí základních škol v Břeclavi. Teoretická část práce je rozčleněna do dvou kapitol. Zaměřuje se na oblast individuální podpory žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a inkluzivní vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením. Empirická část obsahuje výzkumný projekt. Třetí kapitola charakterizuje cíle výzkumného šetření, použitou metodiku výzkumu a charakteristiku výzkumného souboru. Ve výzkumném šetření jsou analyzovány rozhovory, které jsou zpracovány do kauzálních sítí. Čtvrtá kapitola obsahuje závěry výzkumného projektu, diskuzi a doporučení pro speciálně pedagogickou teorii a praxi.... celý text
5 |
|
0 x |
4 |
|
1 x |
3 |
|
0 x |
2 |
|
0 x |
1 |
|
0 x |
|
0 x |
Hodnocení knihy Inkluzivní vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením na základních školách - výzkumný projekt: 80 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 1
Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení v grafu nahoře, se všemi hodnotícími níže. Ti, jejichž hodnocení se zatím nezapočítává, mají za svou přezídvkou označení (n).
Štítky knihy
pedagogický výzkum speciální vzdělávací potřeby základní školy děti s mentálním postižením podpůrná opatření ve vzdělávání inkluzivní vzděláváníAutorovy další knížky
2018 | Inkluzivní vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením na základních školách - výzkumný projekt |
2021 | Inkluzivní vzdělávání a speciálněpedagogická podpora žáků s lehkým mentálním postižením |
2020 | Přístup k rozvoji percepčně-motorických funkcí u žáků s lehkým mentálním postižením na základních školách |