Logoz aneb Robert Holm, marketér dánský hodnocení
David Zábranský

Robert Holm, dánský odborník na značky, se po návštěvě čínské Šanghaje rozhodne změnit svět. S pomocí sociálních sítí se mu podaří spustit nové stěhování národů. Rozdělené společnosti se skutečně rozdělují, mezi lidmi začínají vyrůstat zdi. Kvalita životního prostředí se zlepšuje. V syrské polopoušti prosperuje Nový Berlín.... celý text
5 |
|
1 x |
4 |
|
9 x |
3 |
|
3 x |
2 |
|
4 x |
1 |
|
8 x |
|
5 x |
Hodnocení knihy Logoz aneb Robert Holm, marketér dánský: 44 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 30
Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení v grafu nahoře, se všemi hodnotícími níže. Ti, jejichž hodnocení se zatím nezapočítává, mají za svou přezídvkou označení (n).
Autorovy další knížky
2018 | ![]() |
2017 | ![]() |
2006 | ![]() |
2020 | ![]() |
2015 | ![]() |