Marketing pro začátečníky hodnocení
Miroslav Foret
https://www.databazeknih.cz/img/books/47_/47751/marketing-pro-zacatecniky-47751.jpg
3
6
6
Publikace je určena: těm, kteří s marketingem začínají, ať jde o budoucí marketing manažery nebo i zaměstnance malé firmy, kde jeden člověk zabezpečuje více činností, tedy i marketing studentům podnikatelských, obchodních a ekonomických fakult, jimž nabídne veškeré základy marketingu.
5 |
|
0 x |
4 |
|
3 x |
3 |
|
1 x |
2 |
|
2 x |
1 |
|
0 x |
|
0 x |
Hodnocení knihy Marketing pro začátečníky: 63 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 6
Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení v grafu nahoře, se všemi hodnotícími níže. Ti, jejichž hodnocení se zatím nezapočítává, mají za svou přezídvkou označení (n).
Autorovy další knížky
2011 | Marketingová komunikace |
2003 | Marketing - základy a principy |
2010 | Marketing pro začátečníky |
2000 | Jak komunikovat se zákazníkem |
2001 | Marketing - základy a postupy |