Marketingové myšlení hodnocení
Peter Matisko
Marketing se sice rychle vyvíjí, ale lidé zůstávají lidmi. Kniha Marketingové myšlení vám pomůže uvědomit si rozmanité souvislosti mezi obchodem, psychologií, iracionálním chováním, vedením lidí i technologií. Uvedeme mnoho konkrétních praktických příkladů a všechny znalosti propojíme s praxí. Nové znalosti vám pomůžou efektivněji se rozhodovat v podnikání a zvážit fenomény, které tolik nevnímáme, ale přesto ovlivňují naše rozhodování a ve výsledku i úspěch v podnikání. Budete schopni líp a kreativněji připravovat marketingové kampaně a prezentaci svého podnikání, produktů, nebo sebe sama.... celý text
5 |
|
1 x |
4 |
|
2 x |
3 |
|
0 x |
2 |
|
0 x |
1 |
|
0 x |
odpad |
|
0 x |
Hodnocení knihy Marketingové myšlení: 87 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 3
Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení ve statistice nahoře, se všemi hodnotícími níže.