Marketingové myšlení hodnocení

Marketingové myšlení
https://www.databazeknih.cz/img/books/44_/447143/bmid_marketingove-mysleni-ii-rozsirene-v-IBy-447143.jpg 4 3 3

Marketing se sice rychle vyvíjí, ale lidé zůstávají lidmi. Kniha Marketingové myšlení vám pomůže uvědomit si rozmanité souvislosti mezi obchodem, psychologií, iracionálním chováním, vedením lidí i technologií. Uvedeme mnoho konkrétních praktických příkladů a všechny znalosti propojíme s praxí. Nové znalosti vám pomůžou efektivněji se rozhodovat v podnikání a zvážit fenomény, které tolik nevnímáme, ale přesto ovlivňují naše rozhodování a ve výsledku i úspěch v podnikání. Budete schopni líp a kreativněji připravovat marketingové kampaně a prezentaci svého podnikání, produktů, nebo sebe sama.... celý text

5
1 x
4
2 x
3
0 x
2
0 x
1
0 x
odpad  
0 x

Hodnocení knihy Marketingové myšlení: 87 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 3


Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení ve statistice nahoře, se všemi hodnotícími níže.