Marketingové myšlení tempo & emoce
Peter Matisko
Marketing se sice rychle vyvíjí, ale lidé zůstávají lidmi. Kniha Marketingové myšlení vám pomůže uvědomit si rozmanité souvislosti mezi obchodem, psychologií, iracionálním chováním, vedením lidí i technologií. Uvedeme mnoho konkrétních praktických příkladů a všechny znalosti propojíme s praxí. Nové znalosti vám pomůžou efektivněji se rozhodovat v podnikání a zvážit fenomény, které tolik nevnímáme, ale přesto ovlivňují naše rozhodování a ve výsledku i úspěch v podnikání. Budete schopni líp a kreativněji připravovat marketingové kampaně a prezentaci svého podnikání, produktů, nebo sebe sama.... celý text
Tempo čtení
rychlé |
|
0 % | |
střední |
|
0 % | |
pomalé |
|
0 % |
Žádný uživatel zatím neuvedl tempo čtení této knihy. Buďte první.
Emoce z knihy
Žádný uživatel zatím nepřidal emoce z této knihy. Buďte první.