Marketingové myšlení
Peter Matisko
Marketing se sice rychle vyvíjí, ale lidé zůstávají lidmi. Kniha Marketingové myšlení vám pomůže uvědomit si rozmanité souvislosti mezi obchodem, psychologií, iracionálním chováním, vedením lidí i technologií. Uvedeme mnoho konkrétních praktických příkladů a všechny znalosti propojíme s praxí. Nové znalosti vám pomůžou efektivněji se rozhodovat v podnikání a zvážit fenomény, které tolik nevnímáme, ale přesto ovlivňují naše rozhodování a ve výsledku i úspěch v podnikání. Budete schopni líp a kreativněji připravovat marketingové kampaně a prezentaci svého podnikání, produktů, nebo sebe sama.... celý text
Přidat komentář
Jsem nadšená! Musím uznat, že pro nemarkeťáka je to perfektní knížka, stručná, srozumitelná a člověk si odnese, co potřebuje. Celkový pohled na podnikání - přes obchod i směrem k člověku, navíc obsahuje plno konkrétních případů. Je to pěkný návod, jak se naučit marketingově myslet. :)
O marketingu jsem nic nevěděla a hledala něco čtivého, stručného, o základech. Knížka mi dala základní přehled, nad čím vůbec přemýšlet, když člověk začíná podnikat, a vysvětlila, na čem v oblasti marketingu zbytečně některé projekty vyhoří. Hodně se mi líbily kapitoly, které se věnují různým úvahám z pohledu psychologie, a taky příklady.
Znám spousty lidí, kteří mají super nápady, ale neumí je komunikovat, a zbytečně na tom pohoří. Kdyby si tuhle knihu přečetli, možná by to pomohlo předejít zbytečně vynaloženému úsilí špatným směrem.