Medvědí pohádky hodnocení
Hana Doskočilová
Námětem výchovných antropomorfizujících příběhů ze života medvědů je zesměšnění lenosti (Jak měl medvěd namále), odsouzení života bez práce a života založeného na práci jiných (Jak medvěda Barnabáše rozbolela záda, Jak našel medvěd Ťapák zlatý knoflík), snaha o bezprostřednost vztahu jednoho k druhému (Jak šel medvěd na námluvy) a úsilí vést děti k životní všestrannosti a samostatnosti (Jak se vychovávají malí medvědi).... celý text
5 |
|
8 x |
4 |
|
3 x |
3 |
|
2 x |
2 |
|
0 x |
1 |
|
0 x |
ztráta času |
|
0 x |
Hodnocení knihy Medvědí pohádky: 89 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 13
Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení ve statistice nahoře, se všemi hodnotícími níže.
Štítky knihy
Část díla
- Jak medvěda Barnabáše rozbolela záda 1973
- Jak měl medvěd namále 1973
- Jak našel medvěd Ťapák zlatý knoflík 1973
- Jak se vychovávají malí medvědi 1973
- Jak šel medvěd na námluvy 1973