Medvědí pohádky hodnocení
Hana Doskočilová
Námětem výchovných antropomorfizujících příběhů ze života medvědů je zesměšnění lenosti (Jak měl medvěd namále), odsouzení života bez práce a života založeného na práci jiných (Jak medvěda Barnabáše rozbolela záda, Jak našel medvěd Ťapák zlatý knoflík), snaha o bezprostřednost vztahu jednoho k druhému (Jak šel medvěd na námluvy) a úsilí vést děti k životní všestrannosti a samostatnosti (Jak se vychovávají malí medvědi).... celý text
5 |
|
8 x |
4 |
|
3 x |
3 |
|
2 x |
2 |
|
0 x |
1 |
|
0 x |
|
0 x |
Hodnocení knihy Medvědí pohádky: 89 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 13
Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení v grafu nahoře, se všemi hodnotícími níže. Ti, jejichž hodnocení se zatím nezapočítává, mají za svou přezídvkou označení (n).
Část díla
Jak medvěda Barnabáše rozbolela záda
1973
Jak měl medvěd namále
1973
Jak našel medvěd Ťapák zlatý knoflík
1973
Jak se vychovávají malí medvědi
1973
Jak šel medvěd na námluvy
1973