Medvědí pohádky
Hana Doskočilová
Námětem výchovných antropomorfizujících příběhů ze života medvědů je zesměšnění lenosti (Jak měl medvěd namále), odsouzení života bez práce a života založeného na práci jiných (Jak medvěda Barnabáše rozbolela záda, Jak našel medvěd Ťapák zlatý knoflík), snaha o bezprostřednost vztahu jednoho k druhému (Jak šel medvěd na námluvy) a úsilí vést děti k životní všestrannosti a samostatnosti (Jak se vychovávají malí medvědi).... celý text
Přidat komentář
Štítky knihy
Část díla
- Jak medvěda Barnabáše rozbolela záda 1973
- Jak měl medvěd namále 1973
- Jak našel medvěd Ťapák zlatý knoflík 1973
- Jak se vychovávají malí medvědi 1973
- Jak šel medvěd na námluvy 1973
Nevím, jestli to na mne není moc "výchovné". Ale ilustrace výborné a příběhy se dají při čtení poupravit - vyprávět si s dětmi při čtení. ;-)