Medvědí pohádky tempo & emoce
Hana Doskočilová
Námětem výchovných antropomorfizujících příběhů ze života medvědů je zesměšnění lenosti (Jak měl medvěd namále), odsouzení života bez práce a života založeného na práci jiných (Jak medvěda Barnabáše rozbolela záda, Jak našel medvěd Ťapák zlatý knoflík), snaha o bezprostřednost vztahu jednoho k druhému (Jak šel medvěd na námluvy) a úsilí vést děti k životní všestrannosti a samostatnosti (Jak se vychovávají malí medvědi).... celý text
Tempo čtení
rychlé |
|
0 % | |
střední |
|
0 % | |
pomalé |
|
0 % |
Žádný uživatel zatím neuvedl tempo čtení této knihy. Buďte první.
Emoce z knihy
Žádný uživatel zatím nepřidal emoce z této knihy. Buďte první.
Štítky knihy
Část díla
Jak medvěda Barnabáše rozbolela záda
1973
Jak měl medvěd namále
1973
Jak našel medvěd Ťapák zlatý knoflík
1973
Jak se vychovávají malí medvědi
1973
Jak šel medvěd na námluvy
1973