Metodika práce asistenta pedagoga při aplikaci podpůrných opatření u žáků z důvodu sociálního znevýhodnění: První stupeň ZŠ hodnocení
Jana Poche Kargerová
Záměrem metodiky je přispět k odbornému růstu asistentů pedagoga, přinést teoretické poznatky z oblasti současné pedagogiky, řadu příkladů dobré praxe a zkušeností ze škol, kde jsou asistenti efektivně využíváni. Také učitelé a vedení škol v metodice AP najdou praktické tipy, příběhy, metodická doporučení a inspiraci pro efektivní spolupráci s AP. V metodice jsou zohledněni žáci se sociálním znevýhodněním. Jako celek metodika sleduje zásady inkluzivního vzdělávání - tedy rozvíjení a podpory všech jedinců ve třídě v rámci jejich maximálních možností a při zachování přirozené různorodosti. Z tohoto důvodu je metodika obecnější. Usiluje o takovou oporu AP, která podporuje všechny žáky s jejich vzdělávacími potřebami a překážkami v učení včetně dětí se sociálním znevýhodněním.... celý text
Zatím zde nejsou žádná hvězdičková hodnocení. Knihu můžete ohodnotit hvězdičkami nad její obálkou.
Štítky knihy
speciální pedagogika metodika, metodické příručky asistenti pedagogů speciální vzdělávací potřeby základní školy žáci profesní kompetenceAutorovy další knížky
2015 | Metodika práce asistenta pedagoga při aplikaci podpůrných opatření u žáků z důvodu sociálního znevýhodnění: Druhý stupeň ZŠ |
2019 | Spolupráce s rodinou a komunitou v programu Začít spolu |
2015 | Metodika práce asistenta pedagoga při aplikaci podpůrných opatření u žáků z důvodu sociálního znevýhodnění: První stupeň ZŠ |