Metodika práce asistenta pedagoga při aplikaci podpůrných opatření u žáků z důvodu sociálního znevýhodnění: První stupeň ZŠ tempo & emoce
Jana Poche Kargerová
Záměrem metodiky je přispět k odbornému růstu asistentů pedagoga, přinést teoretické poznatky z oblasti současné pedagogiky, řadu příkladů dobré praxe a zkušeností ze škol, kde jsou asistenti efektivně využíváni. Také učitelé a vedení škol v metodice AP najdou praktické tipy, příběhy, metodická doporučení a inspiraci pro efektivní spolupráci s AP. V metodice jsou zohledněni žáci se sociálním znevýhodněním. Jako celek metodika sleduje zásady inkluzivního vzdělávání - tedy rozvíjení a podpory všech jedinců ve třídě v rámci jejich maximálních možností a při zachování přirozené různorodosti. Z tohoto důvodu je metodika obecnější. Usiluje o takovou oporu AP, která podporuje všechny žáky s jejich vzdělávacími potřebami a překážkami v učení včetně dětí se sociálním znevýhodněním.... celý text
Tempo čtení
rychlé |
|
0 % | |
střední |
|
0 % | |
pomalé |
|
0 % |
Žádný uživatel zatím neuvedl tempo čtení této knihy. Buďte první.
Emoce z knihy
Žádný uživatel zatím nepřidal emoce z této knihy. Buďte první.
Štítky knihy
speciální pedagogika metodika, metodické příručky asistenti pedagogů speciální vzdělávací potřeby základní školy žáci profesní kompetenceAutorovy další knížky
2015 | Metodika práce asistenta pedagoga při aplikaci podpůrných opatření u žáků z důvodu sociálního znevýhodnění: Druhý stupeň ZŠ |
2019 | Spolupráce s rodinou a komunitou v programu Začít spolu |
2015 | Metodika práce asistenta pedagoga při aplikaci podpůrných opatření u žáků z důvodu sociálního znevýhodnění: První stupeň ZŠ |