Strategický marketing hodnocení

Strategický marketing
https://www.databazeknih.cz/img/books/10_/107708/bmid_strategicky-marketing-639f54980c8fe.png 5 2 2

Publikace uznávané autorky se jako jediná na českém trhu komplexně věnuje problematice strategického marketingu, tvorbě marketingových strategií a trendům v této oblasti. Je určena jak marketingovým praktikům, manažerům a podnikatelům, tak studentům vysokých škol a MBA studií. Kniha přehledně zasvěcuje do problematiky strategického marketingu, vysvětluje jeho obsah a důležitost v rámci každého podnikání. Od podstaty strategického marketingu se dostáváme k jednotlivým etapám strategického řídící procesu, kterými jsou situační analýza včetně predikce budoucího vývoje, plánování, realizace a kontrola, a to jak na úrovni celé firmy, tak na úseku marketingového řízení. Velká část knihy je věnována konkrétním strategiím v rámci produktové, distribuční, cenové a komunikační politiky firmy. Srozumitelný výklad je doplněn příklady z praxe reálných firem.... celý text

5
2 x
4
0 x
3
0 x
2
0 x
1
0 x
ztráta času  
1 x

Hodnocení knihy Strategický marketing: 100 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 2

zdenek6896

ztráta času

Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení ve statistice nahoře, se všemi hodnotícími níže.

Štítky knihy

marketing učebnice vysokých škol, skripta

Autorovy další knížky

Dagmar Jakubíková
česká, 1948
2008  100%Strategický marketing
2009  80%Marketing v cestovním ruchu
2019  0%Lázeňství: management a marketing