Strategický marketing
Dagmar Jakubíková
Publikace uznávané autorky se jako jediná na českém trhu komplexně věnuje problematice strategického marketingu, tvorbě marketingových strategií a trendům v této oblasti. Je určena jak marketingovým praktikům, manažerům a podnikatelům, tak studentům vysokých škol a MBA studií. Kniha přehledně zasvěcuje do problematiky strategického marketingu, vysvětluje jeho obsah a důležitost v rámci každého podnikání. Od podstaty strategického marketingu se dostáváme k jednotlivým etapám strategického řídící procesu, kterými jsou situační analýza včetně predikce budoucího vývoje, plánování, realizace a kontrola, a to jak na úrovni celé firmy, tak na úseku marketingového řízení. Velká část knihy je věnována konkrétním strategiím v rámci produktové, distribuční, cenové a komunikační politiky firmy. Srozumitelný výklad je doplněn příklady z praxe reálných firem.... celý text
Přidat komentář
Štítky knihy
marketing učebnice vysokých škol, skripta
Autorovy další knížky
2008 | Strategický marketing |
2009 | Marketing v cestovním ruchu |
2019 | Lázeňství: management a marketing |
Když to shrnu, tak je to v podstatě dlouhá řada interpretecí a výpisků z Kotlera Kellera a dalších... v knize snad není jediná vlastní (natož originální) myšlenka. Vhodné pro studenty, aby absolvovali předmět. Já mám dvacet let praxe a nedokázal jsem to dočíst.