Marketing - základy a principy bazar
Miroslav Foret
Publikace je určena začínajícím marketingovým manažerům, kteří potřebují sezámit se základy marketingu. Studentů podnikatelských, obchodních a ekonomických fakult, kterým přehledně objasní, na jakých principech marketing pracuje, a pomocí otázek jim umožní zkontrolovat si, nakolik látku pochopili. Dozvíte se: - jaké známe základní marketingové pojmy, co označují - čím se zabývá makromarketing a čím mikromarketing - co je marketingové řízení a proč je v praxi důležité - jaké marketingové strategie existují a kdy je která vhodná - jak sestavit marketingový plán - jak provádět marketingový výzkum... celý text
Bazar (0)
Zatím zde není žádný nabídkový inzerát.
Když se přihlásite, můžete vložit poptávkový inzerát.
Další zajímavé inzeráty v bazaru z kategorie Literatura naučná
Autorovy další knížky
2011 | Marketingová komunikace |
2003 | Marketing - základy a principy |
2010 | Marketing pro začátečníky |
2000 | Jak komunikovat se zákazníkem |
2001 | Marketing - základy a postupy |