Metody výzkumu médií bazar
Tomáš Trampota , Martina Vojtěchovská
Cílem knihy je seznámit čtenáře s metodami užívanými při výzkumu médií. Svou koncepcí kniha obsahuje jak zásady komerčního výzkumu médií (výzkum sledovanosti, měření efektivity reklamy), tak i akademického (výzkum mediálních organizací, analýza reprezentace, interpretace textu). Jednotlivé metodické postupy jsou rozebrány na praktických příkladech z českých médií. Kniha je zároveň praktickým metodickým manuálem pro čtenáře, kteří se výzkumem médií zabývají, nebo se s ním hodlají hlouběji seznámit. Publikaci ocení studenti oborů mediální studia, žurnalistika, sociologie, politologie a dalších sociálních věd i odborná veřejnost (pracovníci médií, mediálních agentur, reklamních a PR agentur).... celý text
Bazar (0)
Zatím zde není žádný nabídkový inzerát.
Když se přihlásite, můžete vložit poptávkový inzerát.
Další zajímavé inzeráty v bazaru z kategorie Sociologie, společnost
![Přechodové rituály Přechodové rituály](https://www.databazeknih.cz/img/books/31_/31188/prechodove-ritualy-d0x-31188.jpg?v=1584896615)
![Kmeny 90 Kmeny 90](https://www.databazeknih.cz/img/books/32_/322013/kmeny-90-5vV-322013.jpg?v=1480069393)
![Osudy těžké jako kameny Osudy těžké jako kameny](https://www.databazeknih.cz/img/books/36_/367424/osudy-tezke-jako-kameny-ZFH-367424.png?v=1515658393)