Metody výzkumu médií přehled
Tomáš Trampota , Martina Vojtěchovská
Cílem knihy je seznámit čtenáře s metodami užívanými při výzkumu médií. Svou koncepcí kniha obsahuje jak zásady komerčního výzkumu médií (výzkum sledovanosti, měření efektivity reklamy), tak i akademického (výzkum mediálních organizací, analýza reprezentace, interpretace textu). Jednotlivé metodické postupy jsou rozebrány na praktických příkladech z českých médií. Kniha je zároveň praktickým metodickým manuálem pro čtenáře, kteří se výzkumem médií zabývají, nebo se s ním hodlají hlouběji seznámit. Publikaci ocení studenti oborů mediální studia, žurnalistika, sociologie, politologie a dalších sociálních věd i odborná veřejnost (pracovníci médií, mediálních agentur, reklamních a PR agentur).... celý text
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Metody výzkumu médií. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (2)
Pro studenty mediálních studií a kupodivu i žurnalistiky (pravděpodobně) nezbytnost. Výzkumy rozhodně nejsou mým šálkem capuccina, ale někdo se zkrátka z magisterského studia žurnalistiky rozhodl udělat teoreticky zaměřený obor.
Kniha se čte velmi snadno a hlavně rychle. Její výhodou je, že je velmi dobře členěná a vše je srozumitelně vysvětleno.
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Metody výzkumu médií v seznamech
v Přečtených | 6x |
v Knihotéce | 3x |
v Chystám se číst | 2x |
v Chci si koupit | 1x |
v dalších seznamech | 1x |
Místy až příliš zkrácená a obecná, snaží se nezatěžovat detaily do bodu, že je místy reduktivní a nepřesná, ale i tak velice solidně zpracovaná příručka.