Metody výzkumu médií

Metody výzkumu médií
https://www.databazeknih.cz/img/books/18_/184451/bmid_metody-vyzkumu-medii-cqG-184451.png 4 4 4

Cílem knihy je seznámit čtenáře s metodami užívanými při výzkumu médií. Svou koncepcí kniha obsahuje jak zásady komerčního výzkumu médií (výzkum sledovanosti, měření efektivity reklamy), tak i akademického (výzkum mediálních organizací, analýza reprezentace, interpretace textu). Jednotlivé metodické postupy jsou rozebrány na praktických příkladech z českých médií. Kniha je zároveň praktickým metodickým manuálem pro čtenáře, kteří se výzkumem médií zabývají, nebo se s ním hodlají hlouběji seznámit. Publikaci ocení studenti oborů mediální studia, žurnalistika, sociologie, politologie a dalších sociálních věd i odborná veřejnost (pracovníci médií, mediálních agentur, reklamních a PR agentur).... celý text

Přidat komentář

moonell
14.12.2020 4 z 5

Místy až příliš zkrácená a obecná, snaží se nezatěžovat detaily do bodu, že je místy reduktivní a nepřesná, ale i tak velice solidně zpracovaná příručka.

Jack93
25.12.2016 4 z 5

Pro studenty mediálních studií a kupodivu i žurnalistiky (pravděpodobně) nezbytnost. Výzkumy rozhodně nejsou mým šálkem capuccina, ale někdo se zkrátka z magisterského studia žurnalistiky rozhodl udělat teoreticky zaměřený obor.
Kniha se čte velmi snadno a hlavně rychle. Její výhodou je, že je velmi dobře členěná a vše je srozumitelně vysvětleno.


Autoři knihy

Tomáš Trampota
česká, 1974
Martina Vojtěchovská
česká, 1974