Spotřební kultura - Historie, teorie a výzkum bazar

Spotřební kultura - Historie, teorie a výzkum
https://www.databazeknih.cz/img/books/22_/224222/bmid_spotrebni-kultura-historie-teorie-a-jAs-224222.jpg 4 2 2

Čtrnáct studií, čtrnáct vybraných problémů a témat: 1. historie vzniku spotřební kultury a jejího výzkumu; 2. vztah spotřeby, identity a společenského postavení; 3. propagace spotřební kultury prostřednictvím reklamy, marketingu a obchodních značek; 4. kritika spotřební kultury a reflexe jejího dalšího vývoje. Vše je zasazeno do historického a výzkumného kontextu. Studie se zabývají pólem spotřebitelským i pólem výrobců spotřebních předmětů, tedy otázkami marketingu, reklamy a obchodních značek. Publikaci připravili odborníci z Univerzity Palackého v Olomouci a Sociologického ústavu AV ČR s předními zahraničními experty. Kniha je určena studentům, marketérům, výzkumníkům trhu i odborné mediální veřejnosti.... celý text

Bazar (0)

Zatím zde není žádný nabídkový inzerát.
Když se přihlásite, můžete vložit poptávkový inzerát.


Štítky knihy

spotřebitelské chování

Autorovy další knížky

Pavel Zahrádka
česká, 1977
2010  91%Estetika na přelomu milénia
2014  70%Spotřební kultura - Historie, teorie a výzkum
2009  90%Vysoké versus populární umění
2015  73%Heteronomie estetické hodnoty