Spotřební kultura - Historie, teorie a výzkum přehled
Pavel Zahrádka
Čtrnáct studií, čtrnáct vybraných problémů a témat: 1. historie vzniku spotřební kultury a jejího výzkumu; 2. vztah spotřeby, identity a společenského postavení; 3. propagace spotřební kultury prostřednictvím reklamy, marketingu a obchodních značek; 4. kritika spotřební kultury a reflexe jejího dalšího vývoje. Vše je zasazeno do historického a výzkumného kontextu. Studie se zabývají pólem spotřebitelským i pólem výrobců spotřebních předmětů, tedy otázkami marketingu, reklamy a obchodních značek. Publikaci připravili odborníci z Univerzity Palackého v Olomouci a Sociologického ústavu AV ČR s předními zahraničními experty. Kniha je určena studentům, marketérům, výzkumníkům trhu i odborné mediální veřejnosti.... celý text
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Spotřební kultura - Historie, teorie a výzkum. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (0)
Zatím zde není žádný komentář.
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Spotřební kultura - Historie, teorie a výzkum v seznamech
v Přečtených | 5x |
v Knihotéce | 5x |
v Chystám se číst | 14x |
v Chci si koupit | 3x |
v dalších seznamech | 2x |
Štítky knihy
spotřebitelské chováníAutorovy další knížky
2010 | Estetika na přelomu milénia |
2014 | Spotřební kultura - Historie, teorie a výzkum |
2009 | Vysoké versus populární umění |
2015 | Heteronomie estetické hodnoty |