Spotřební kultura - Historie, teorie a výzkum
Pavel Zahrádka
https://www.databazeknih.cz/img/books/22_/224222/bmid_spotrebni-kultura-historie-teorie-a-jAs-224222.jpg
4
2
2
Čtrnáct studií, čtrnáct vybraných problémů a témat: 1. historie vzniku spotřební kultury a jejího výzkumu; 2. vztah spotřeby, identity a společenského postavení; 3. propagace spotřební kultury prostřednictvím reklamy, marketingu a obchodních značek; 4. kritika spotřební kultury a reflexe jejího dalšího vývoje. Vše je zasazeno do historického a výzkumného kontextu. Studie se zabývají pólem spotřebitelským i pólem výrobců spotřebních předmětů, tedy otázkami marketingu, reklamy a obchodních značek. Publikaci připravili odborníci z Univerzity Palackého v Olomouci a Sociologického ústavu AV ČR s předními zahraničními experty. Kniha je určena studentům, marketérům, výzkumníkům trhu i odborné mediální veřejnosti.... celý text
Štítky knihy
Autorovy další knížky
2010 | Estetika na přelomu milénia |
2014 | Spotřební kultura - Historie, teorie a výzkum |
2009 | Vysoké versus populární umění |
2015 | Heteronomie estetické hodnoty |