spotřebitelské chování

štítky

7 knih

Podvody na talíři. Jak nás obelhávají potravinářské koncerny 2014, Thilo Bode

Thilo Bode, který patří k nejcitovanějším a zároveň nejobávanějším kritikům kvality potravin a potra­vinářského průmyslu, ve své kni­ze, které se v Německu prodalo přes 150 000 výtisků a která měla mimořádný ohlas napřík... více


Nákupologie 2009, Martin Lindstrom

Je klasická reklama pasé? Martin Lindstorm tvrdí v této knize, že tomu tak skutečně je. Opírá se o výsledky výzkumu, který provedl s týmem neurologů, dvěma tisíci dobrovolníků a sedmi miliony dolarů. Tak zvaný neuromarke... více


Anatomie rozhodování 2020, Richard Shotton

Než můžete začít ovlivňovat něčí rozhodování, je potřeba porozumět tomu, co k němu vede. Richard Shotton se ve své knize věnuje tomu, jak typicky rozhodovací proces probíhá, ať už se jedná o triviální rozhodování o tom, ... více




Vyluxusované mozky 2012, Martin Lindstrom

Marketingový vizionář Martin Lindstrom se úspěšně pohyboval v předních frontových liniích válek produktových značek více než dvacet let. Ve své nejnovější knize Vyluxusované mozky ovšem zaměřuje pozornost do vlastníc... více


Konzument 2015, Nepomuk Gasteiger

Jaký je typický konzument? Jak se vyvíjí a jak ho nejlépe manipulovat? Čeho dosáhla ochrana spotřebitele? Ačkoli kniha Nepomuka Gasteigera popisuje vývoj konzumenta ve Spolkové republice, zcela jistě může být velmi podně... více


Spotřební kultura - Historie, teorie a výzkum 2014, Pavel Zahrádka

Čtrnáct studií, čtrnáct vybraných problémů a témat: 1. historie vzniku spotřební kultury a jejího výzkumu; 2. vztah spotřeby, identity a společenského postavení; 3. propagace spotřební kultury prostřednictvím reklamy, ma... více


Jak být out a zůstat in? 2011, kolektiv autorů

Jak být out a zůstat in? : skutečná cena naší image : manuál k programu globálního vzdělávání z cyklu Svět v nákupním košíku více