Populární knihy
Nové komentáře u knih Martin Lindstrom
Nákupologie
„Některá fakta pro mě byla nová a překvapivá, nicméně styl psaní mi příliš neseděl a na skener fMRI a doktorku Calvertovou jsem už byla na konci knihy slušně alergická.“... celý text
— wooloong
Nákupologie
„Zajímavá kniha neuromarketingu.“
— Popko
Vyluxusované mozky
„Na mě reklamy samozřejmě působí. Je jen na člověku do jaké míry si to uvědomuje a dokáže sám se sebou pracovat. Tahle kniha byla zajímavá i díky tomu, že reklamy o kterých tam autor mluví si skutečně pamatuji. U starších děl tohoto typu je knížka na houby v tom, že reklamy o kterých se mluví k nám vůbec nedorazily, protože jsme ještě byli v hluboké totalitě, nebo tak nepřipravení na západní záplavu, že se k nám pouštěla jiná (mnohem přímočařejší) verze. Na mě trochu příliš redundantních informací, ale jinak příjemné čtení.“... celý text
— roso.mak
Vyluxusované mozky
„Kniha mě naprosto míjela účinkem. Nejsem vyluxusovaný mozek ani trochu. Naprosto zbytečná kniha o rozmazlených američanech (nejen o nich) a jejich ovlivnění reklamami. Na mě reklamy nepůsobí. Přesto pár užitečných zajímavostí se v ní najde. Možná je to také tím, že jako nevěřící nevěřím téměř ničemu. Např. u knih, když čtu na zadní straně, že ten a ten doporučuje tuto knihu, že je to nejprodávanější kniha všech dob, bestseller č1., který se drží na předním místě několik měsíců apod.tak jen kvůli tomu si ji nekoupím . Dobrá kniha nepotřebuje takovou reklamu.To samé platí že ten a ten lékař doporučuje tento lék, tuhle voňavku používá Bruce Willis (přitom k ní ani nečichl a mě vonět vůbec nemusí), nejprodávanější cd, nejhrůzostrašnější film všech dob apod., tohle na mě neplatí. Dobrá věc nepotřebuje reklamu.“... celý text
— Jack Bauer
Vyluxusované mozky
„Autor popisuje triky a praktiky, které používají firmy, aby zvedly prodeje svých výrobků. Kniha vše ukazuje na konkrétních příkladech. Člověk si ani neuvědomuje, jak je každodenně ovlivňován a jak je možné zákazníky podvědomě motivovat ke koupi. Doporučuji přečíst.“... celý text
— xxtom