Chování zákazníka
Jitka Vysekalová
Plnobarevná publikace přináší nejnovější poznatky k ústřednímu tématu marketingu a prodeje - co ovlivňuje chování zákazníků. Dozvíte se, co a jak ovlivňuje rozhodování zákazníka, jaký je vztah zákazníka k produktu, značce, obalu a ceně zboží a co vše dalšího na zákazníka působí. Poznáte typy spotřebitelů a jejich chování a získáte nové informace o neuromarketingu a možnostech jeho využití při analýze nákupního chování. Prakticky zaměřené poznatky se prolínají s příklady z české a zahraniční praxe. Kniha je určena zejména marketingovým manažerům, specialistům a studentům vysokých škol. Autorský kolektiv tvoří renomovaní marketingoví odborníci z teorie i praxe.... celý text
Přidat komentář
Autorovy další knížky
2007 | Psychologie reklamy |
2009 | Psychologická encyklopedie: Aplikovaná psychologie |
2004 | Psychologie spotřebitele |
2010 | Reklama |
1998 | Psychologie trhu |
Chování zákazníka se zdá být nevyzpytatelné, přesto existují metody, jak odhalit určité obecné zákonitosti. Konkrétně například objevíte, proč je dobré dostat zákazníkům do hlavy značku nebo jak získat důvěru. Informace uváděné v knize jsou podpořené statistickými průzkumy. Osobně bych se sice neodvažoval určovat konkrétní důvody preferencí zákazníků (z mé zkušenosti jsou zákaznici vedeni spíše generátorem náhodných emočních čísel), ale pro klid duše se vždy nějaké vysvětlení hodí. Kniha je určena spíše specialistům na prodej ve velkém.