Intuitivní marketing pro 21. století
Miloš Toman
Pokračování úspěšné knihy Intuitivní marketing, v níž autor formuluje zásadu založenou na využití intuice a myšlenkové tvořivosti a v neposlední řadě i mravní integrity. Za nejdůležitější podmínky účinného marketingu považuje víru v úspěch, dů- kladnou znalost zákazníka a především vytváření osobního a upřímného vztahu k němu. Koncepce intuitivního marketingu se neustále šíří. Touto koncepcí se řídí stovky podnikatelů, fi rem i obchodních pracovníků na celém světě.... celý text
Přidat komentář
Poutavě napsaná kniha, ze které jsem se bohužel nedozvěděl příliš nového. Podobných marketingových a self-help business titulů vychází poměrně dost a Intuitivní marketing z řady bohužel nijak nevybočuje. Líbily se mi pěkné příklady a vypravěčský styl.
Autorovy další knížky
2016 | Intuitivní marketing pro 21. století |
2009 | Intuitivní marketing |
2005 | Řízení změn |
2011 | Královna v nesnázích |
2006 | Intuitivní reklama |
Za mě paráda. Přijde mi, že pan Toman vychází hodně ze svých zkušeností. Nejde o fráze, které se opakují všude dokola. Od začátku do konce poutavě napsané a zbytečně neokecané. Je vidět, že pan Toman píše za sebe. Dneska mi přijde, že je takový trend jenom přebírat "fakta" od ostatních, skládat je za sebe a snažit se to natáhnout na co možná nejvíce stránek. Každý si v tom ale najde své. Podnikám 10 let a s myšlenkami v této knize převážně souhlasím, rád jsem si je připomněl a dozvěděl se i něco nového.