Intuitivní marketing pro 21. století

Intuitivní marketing pro 21. století
https://www.databazeknih.cz/img/books/28_/281627/bmid_intuitivni-marketing-pro-21-stoleti-Ha0-281627.jpg 4 3 3

Pokračování úspěšné knihy Intuitivní marketing, v  níž autor formuluje zásadu založenou na využití intuice a  myšlenkové tvořivosti a  v  neposlední řadě i mravní integrity. Za nejdůležitější podmínky účinného marketingu považuje víru v  úspěch, dů- kladnou znalost zákazníka a  především vytváření osobního a  upřímného vztahu k  němu. Koncepce intuitivního marketingu se neustále šíří. Touto koncepcí se řídí stovky podnikatelů, fi rem i obchodních pracovníků na celém světě.... celý text

Přidat komentář

idmi
28.03.2019 5 z 5

Za mě paráda. Přijde mi, že pan Toman vychází hodně ze svých zkušeností. Nejde o fráze, které se opakují všude dokola. Od začátku do konce poutavě napsané a zbytečně neokecané. Je vidět, že pan Toman píše za sebe. Dneska mi přijde, že je takový trend jenom přebírat "fakta" od ostatních, skládat je za sebe a snažit se to natáhnout na co možná nejvíce stránek. Každý si v tom ale najde své. Podnikám 10 let a s myšlenkami v této knize převážně souhlasím, rád jsem si je připomněl a dozvěděl se i něco nového.

antonin0999
17.02.2019 3 z 5

Poutavě napsaná kniha, ze které jsem se bohužel nedozvěděl příliš nového. Podobných marketingových a self-help business titulů vychází poměrně dost a Intuitivní marketing z řady bohužel nijak nevybočuje. Líbily se mi pěkné příklady a vypravěčský styl.


Autorovy další knížky

2016  73%Intuitivní marketing pro 21. století
2009  0%Intuitivní marketing
2005  80%Řízení změn
2011  100%Královna v nesnázích
2006  0%Intuitivní reklama