Intuitivní marketing pro 21. století podobné
Miloš Toman
https://www.databazeknih.cz/img/books/28_/281627/bmid_intuitivni-marketing-pro-21-stoleti-Ha0-281627.jpg
4
3
3
Pokračování úspěšné knihy Intuitivní marketing, v níž autor formuluje zásadu založenou na využití intuice a myšlenkové tvořivosti a v neposlední řadě i mravní integrity. Za nejdůležitější podmínky účinného marketingu považuje víru v úspěch, dů- kladnou znalost zákazníka a především vytváření osobního a upřímného vztahu k němu. Koncepce intuitivního marketingu se neustále šíří. Touto koncepcí se řídí stovky podnikatelů, fi rem i obchodních pracovníků na celém světě.... celý text
Podobné knihy (0)
Zatím zde není žádná podobná kniha.
Autorovy další knížky
2016 | Intuitivní marketing pro 21. století |
2009 | Intuitivní marketing |
2005 | Řízení změn |
2011 | Královna v nesnázích |
2006 | Intuitivní reklama |