Intuitivní marketing pro 21. století vydání
Miloš Toman
![Intuitivní marketing pro 21. století Intuitivní marketing pro 21. století](https://www.databazeknih.cz/img/books/28_/281627/bmid_intuitivni-marketing-pro-21-stoleti-Ha0-281627.jpg?v=1539035441)
Pokračování úspěšné knihy Intuitivní marketing, v níž autor formuluje zásadu založenou na využití intuice a myšlenkové tvořivosti a v neposlední řadě i mravní integrity. Za nejdůležitější podmínky účinného marketingu považuje víru v úspěch, dů- kladnou znalost zákazníka a především vytváření osobního a upřímného vztahu k němu. Koncepce intuitivního marketingu se neustále šíří. Touto koncepcí se řídí stovky podnikatelů, fi rem i obchodních pracovníků na celém světě.... celý text
Vydání dle jazyka (1)
![Intuitivní marketing pro 21. století Intuitivní marketing pro 21. století](https://www.databazeknih.cz/img/books/28_/281627/intuitivni-marketing-pro-21-stoleti-Ha0-281627.jpg?v=1454329725)
Intuitivní marketing pro 21. století
2016,
Management Press
Autorovy další knížky
2016 | ![]() |
2009 | ![]() |
2005 | ![]() |
2011 | ![]() |
2006 | ![]() |