Intuitivní marketing pro 21. století vydání

Intuitivní marketing pro 21. století
https://www.databazeknih.cz/img/books/28_/281627/bmid_intuitivni-marketing-pro-21-stoleti-Ha0-281627.jpg 4 3 3

Pokračování úspěšné knihy Intuitivní marketing, v  níž autor formuluje zásadu založenou na využití intuice a  myšlenkové tvořivosti a  v  neposlední řadě i mravní integrity. Za nejdůležitější podmínky účinného marketingu považuje víru v  úspěch, dů- kladnou znalost zákazníka a  především vytváření osobního a  upřímného vztahu k  němu. Koncepce intuitivního marketingu se neustále šíří. Touto koncepcí se řídí stovky podnikatelů, fi rem i obchodních pracovníků na celém světě.... celý text

Vydání (1)


Intuitivní marketing pro 21. století
Intuitivní marketing pro 21. století

papírová kniha 2016, Management Press

ISBN: 978-80-7261-399-1

Autorovy další knížky

2016  73%Intuitivní marketing pro 21. století
2009  0%Intuitivní marketing
2005  80%Řízení změn
2011  100%Královna v nesnázích
2006  0%Intuitivní reklama