Marketingová komunikace
Miroslav Karlíček
Nové, výrazně přepracované a aktualizované vydání knihy Marketingová komunikace vzniklo opět ve spolupráci se špičkovými experty z praxe. Hlavním autorem je uznávaný odborník – vedoucí katedry marketingu VŠE. Kniha se zabývá problematikou marketingové komunikace komplexně a obsahuje příklady výhradně z českého prostředí. Dozvíte se vše podstatné o funkci a praktickém využití reklamy, direct marketingu, podpory prodeje, PR, event marketingu a sponzoringu, osobního prodeje a online komunikace. Po jejím přečtení budete umět stanovit správné komunikační cíle, zvolit odpovídající komunikační strategii a vybrat vhodné komunikační nástroje.... celý text
Přidat komentář
Skvěle napsaná, čtivá a moderní kniha věnující se problematice marketingové komunikace. Pro utřízení informací a vytvoření jakéhosi rozhledu naprosto postačí. Díky jednoduché formě se informace velmi dobře pamatují, čtení je lehké a svižné. Kapitoly knihy jsou vytvořeny podle složení komunikačního mixu.
Nutnost pro každého, kdo se o marketing byť jen zajímá. Hezky a přehledně členěné kapitoly, opravdu zajímavé. Doporučuji.